
Uprzejmie informuję, że Powiatowe Ognisko Pracy Pozaszkolnej w Złotowie
wraz z Wydziałem Ruchu Drogowego Komendy Powiatowej Policji w Złotowie jest organizatorem eliminacji powiatowych Turnieju Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego dla uczniów szkół podstawowych Powiatu Złotowskiego. Szkoły zainteresowane Turniejem proszone są o przeprowadzenie eliminacji wewnątrzszkolnych. Wytypowanie w szkole podstawowej w grupie I - uczniowie szkół podstawowych w wieku 10-12 lat (rocznik 2013
i młodsi)i młodsi): 2 dziewczynki +2 chłopców + opiekun +kierowca i w grupie II – uczniowie szkół podstawowych: 3 uczniów +opiekun+ kierowca, którzy będą reprezentować szkołę na etapie powiatowym. Proszę o nadesłanie imiennego wykazu drużyny do dnia 7.04.2025 r. na adres:
Powiatowe Ognisko Pracy Pozaszkolnej w Złotowie, 77-400 Złotów, ul. 8 Marca 5, e-mail oppzlotow1@wp.pl
Eliminacje powiatowe odbędą się dnia 15.04.2025 r. o godzinie 900
w siedzibie Starostwa Powiatowego w Złotowie
Przypominam, że zawodnicy muszą posiadać i przedstawić do wglądu:
Grupa 1- uczniowie szkół podstawowych w wieku 10-12 lat (rocznik 2013 i młodsi):
§ kartę rowerową,
§ legitymację szkolną,
§ pisemną zgodę rodziców(opiekunów prawnych) na udział w Turnieju,
§ zaświadczenie lekarskie lub oświadczenie rodziców(opiekunów prawnych)o braku przeciwwskazań zdrowotnych do udziału w Turnieju.
Grupa II- uczniowie szkół podstawowych:
§ kartę rowerową lub prawo jazdy kat. AM
§ legitymację szkolną,
§ pisemną zgodę rodziców(opiekunów prawnych) na udział w Turnieju,
§ zaświadczenie lekarskie lub oświadczenie rodziców(opiekunów prawnych)o braku przeciwwskazań zdrowotnych do udziału w Turnieju.
W tym roku szkolnym 2024/2025 obowiązują regulaminy turniejów. Zostały one zamieszczone na stronie internetowej https://pzm.pl/bezpieczenstwo-ruchu-drogowego-turnieje/turnieje
Ogólnopolski Turniej Bezpieczeństwa w Ruchu Drogowym, zwany dalej "Turniejem", organizowany jest w dwóch grupach rywalizacyjnych w skład których wchodzą- uczniowie szkół podstawowych w wieku 10-12 lat (rocznik 2013 i młodsi) - zwani dalej Grupa I
i uczniowie szkół podstawowych - zwani dalej Grupa II.
W zgłoszeniu proszę podać również aktualny e- mail do Państwa szkoły.